2015. december 3., csütörtök

Mit adok Karácsonyra a kollégáknak?

... vagy csoporttársaknak, vagy akárkiknek akik sokan vannak.

Karácsonykor szeretem a kollégáimat valami saját készítésű aprósággal meglepni. Mivel sokan vagyunk, csak valami apróság jöhet szóba. Szerintem ezek az ajándékok személyesebbek és ár-érték arányban erősebbek, mintha egy tábla csokival lepném meg őket.

Tavaly többféle technikával is kísérleteztem. Mézeskalácsot sütöttem és cukormázas márványozással, illetve henna szerű motívumokkal díszítettem őket. Ezen kívül még készült csíkos habcsók is.


Idén is mézeskalács lesz az alapja és a közepére cukorkát fogok olvasztani, díszek lesznek, remélem ennyi cukrot senki sem akar megenni:)



Remélem ilyenkor a megajándékozottak is örülnek annyira az ajándéknak, mint amennyire én élvezem elkészíteni őket:)

A mézeskalácson túl is van lehetőség a tömeggyártásra: egyszer túrórúdi bonbont csináltam, de akár muffint is lehetne. Ha nem lenne kedvem sütögetni, akkor kis befőttesüvegbe csináld magad süti ajándékot vagy szódabikarbónás díszt (illatosat) csinálnék.

Fontos a csomagolás, egy béna ajándékot is be lehet csomagolni úgy hogy jól nézzen ki, de egy klassz házi készítésűt is el lehet vele rontani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése