2016. április 19., kedd

Asia center haul


Nem tudom igaziból mi ez, a csomagolás szerint valami mézes mandulás algás nassolnivaló

Organic Orange & Coconut Tea 20 bags
Ő lesz az első Clipper teám, imádom a kókuszt és ennek annyira tetszett a doboza (remélem megéri az árát).

English Tea Shop - Organic Chocolate rooibos and vanilla Tea - muslin sachet

Még mindig keresem az igazi csokoládés teát és ez végre nem fekete tea, remélem ezt hiányzott eddig. Az English Tea Shop-tól már egy válogatást elfogyasztottam, és őszintén nem volt rossz,de semmi kiemelkedő.


Olcsó jázminos tea.

Mert szeretem és annyira hamar kész.



Ez meg ajándék lesz tesómnak.

Ezen kívül még nézegettem táskákat (6000 Ft körül) és bőr kabátot, de elég drágák voltak. Egy darab bőr kabátot láttam, ami nagyon tetszett, de 10 000 Ft-ért szerintem nagyon drága. A táskával is így voltam, ennyiért már akár a H&M-ben is megvehetném.

Összességében nagyon szeretem, hogy különleges ételeket, teákat könnyen megvehetek az Asia Centerben, de az árak nagyon elszálltak, ahogy néztem a webshopokban is hasonló áron árulják a dolgokat (néha még olcsóbban is).  Matcha teát sehol se találtam:(




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése