2016. április 10., vasárnap

Glamour napi haul

Idén nem vásároltam túl sokat, ezeket vettem az unalmas háztartási dolgokon kívül:




Már csak hónapok választanak el a 30-tól, és a vizsgák is sikerültek, úgyhogy megleptem magam életem eddigi legdrágább krémével. Eddig kétszer használtam, az illata nem kellemes, egyenlőre ennyi a benyomásom. 


Sajnos a kinézett vörös már mindehol elfogyott:( Csak hajszínezőt szeretnék használni, mert akkor a lenövés nem annyira gáz,mivel kopik is a szín. Sajnos nagyon kevés fajta színező van, és a L'orealnak a vörösei nem a kedvenceim. 

Maybelline Baby Lips Lip Balm Cherry Me 24ml

Eddig mindig a color tattoo-ra áldoztam a Maybelline kuponomat, most végre sikerült megvennem egy ilyet is. Remélem jó lesz, de az illata nagyon mű.

Rimmel Moisture Renew  Vintage Pink. FAVORITE EVER!
vintage pink



alverde lipliner 12 soft red
soft red


240

165

Лак для ногтей Golden Rose Matte Velvet Nail Lacquer

108 és 203

Ez 2 körömlakk amit nem a kuponnal vettem, a NailLand árulta akciósan (300 Ft).


A karácsonyi utalványt végre beváltottam, szerintem ennél úgyse lesz jobb akciójuk. Erre a könyvre pont nem lehetett használni, mivel akciós volt, de így még jobban megérte. Imádom azt a könyvet.



Ezt még nem olvastam, de szerettem volna, hogy valami meglegyen Poe-tól, és ez a macskás borító kifejezetten tetszik.



Nem szoktam olyan könyvet vásárolni, amit még nem olvastam, de ezt most ilyen. A sorozat 2,5. részét olvastam és az annyira hihetetlenül jól volt megírva, hogy nem tudom elképzelni, hogy ebben csalódnék.


Ez pedig a folytatás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése