2016. április 26., kedd

Könyvek, amiket idén el szeretnék olvasni

Arra gondoltam, hogy készítek egy listát azokról a könyvekről, amiket idén el szeretnék olvasni, ezzel is egy kicsit ösztönözzem maga, hogy tudatosabban válasszam ki az olvasmányaimat.


Egy klasszikus ami kimaradt.



Meg még egy ( a zombis változat nem ér).



Régen imádtam a DragonLace-t, és jó lenne az újabb köteteket elolvasni, úgy se szoktam ilyen klasszikus fantasyt olvasni mostanában.



Imádtam a Takeshi Kovacs sorozatát.



Valami értelmes, lélekfejlesztős könyv is kellene. Igazból Poppertől bárminek örülnék,mivel nem ismerem a könyveit.




Ebben biztos nem fogok csalódni. Rothfuss stílusában már beleszerettem A szótlan tárgyak lassú szemlélésében.


Ez még régebben választottam ki, már nem is tudom miért.


Ez is régi listáról való.

  

Ha olyanok,mint a Tintaszív akkor imádni fogom őket.


És még egy mese:)


Tündérkrónikák (L)

  

Újabb részek:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése