2016. január 23., szombat

2015 sorozatai



Sorozatok amiknek vége lett


Idén két általam nézett sorozatnak lett vége, a Falling skies butácska de szerethető volt, a Witches of East End jó lehetett volna, (azok a ruhák, és az a ház...) de a második évad nagyon rossz volt, nem is csodálkozom, hogy nincs folytatása.

Selfie - erről elflejtettem képet rakni, de egy aranyos vicces sorozat volt, kár hogy elkaszálták:(

                                       Futó sorozatok amiket addig néztünk, ahol épp tart


2 Broke Girls - ez az évad se sikerült jóra, hol van már az az idő amikor muffint sütöttünk hozzá...:(
Doctor Who - szerintem ez az évad sem sikerült olyan nagyon jóra, és ez az új doki, a gitár, a napszemcsi.....
The Big Bang Theory - sajnos már nem az igazi:(
Fresh from the boat - vicces, jó:)
Gotham- nagyon jóóóó:)
Blindspot - butácska akció,de szórakoztató
Home Land- az utolsó részt leszámítva nagyon tetszett
IZombie- a második évad annyira nem volt jó, de még nézhető



The 100 - végig hozza azt a színvonalat,mint az elején (ami nem túl magas, de jó nézni)
Awkward -egyre roszabb:((((


Silicon Valley - új kedvenc geek sorozatom
Flash - még mindig jó:)
Outlander - jó
GOT- háát nekem az utolsó két évad annyira nem tetszett,de azért szeretem

Ezek azok a sorozatok, amik futnak, de valamikor abbahagytuk őket és szeretnénk majd folytatni


Agent of S.H.I.E.L.D. - olyan amilyen:)
Orange is the new black - az utolsó évad amit láttam egész jó volt
House of cards - ebben meg az utolsó évad nem tetszett
Good Witch - ezt végignéztem, marad butácska romantikus
Parks and recreation - annyira szeretem (L)
Devious maids - a második évad is jó volt
SOA - kicsit bosszant már az hogy mindig rosszul döntenek
Sleepy hallow - ez nagyon bugyuta, pedig olyan jó lehetne
True decetive - nagyon jó, kivéve a vége az első évadnak
Grimm - szegény Juliette:(
Orphan black - nem rossz
Defiance - sci-fi szappanopera


Belenéztünk, de nem jöttek be



Fear the walking dead - nem az én sorozatom
Jane the virgin - juj, inkább ne
Raised by Wolves - nekem ez túl brit
Flech and bone - túl sablonos, túl erőltetett, de a vérfertőzés tett be nekem a legjobban (miért kellett??)
The librarians - aranyos lehetett volna, egy modern Elveszett ereklyék fosztogatói, de annyira béna:(
Arrow - én úgy megölném Olivert!




Agent Carter - nem kell, és kész
Unbreakable Kimmy Schmidt - jaj,de rossz és nem vicces
Fargo - túl fura
Mr. Robot - túl feszült




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése