2016. január 2., szombat

decemberi filmek

Vampire Academy Poster

A Vámpír Akadémia az IMDB-n csak 5,4 pontot kapott, szerintem egész jó volt. Vicces, kicsit szarkasztikus a többi vámpíros filmmel, sorozattal szemben. Hihetetlen sok dolgot próbáltak beletenni a 1,5 órába, és ettől elég kuszára sikerült. Meghozta a kedvem a könyv elolvasásához. 

Cirkeln Poster

Mats Strandberg és Sara B. Elfgren a Kör című könyvének megfilmesítése a maga 6,2 pontjával nem hozta sajnos azt a hangulatot amit vártam tőle. Elég sok dolgot megváltoztattak benne, szereplőket hagytak ki, fontos eseményeket hagytak el és a szereplők se sikerültek túl jól. Kicsit mindenki a könyvbeli énjének a karikatúrájára sikerült. Ami tetszett benne, ahogy a hétköznapi dolgok felbukkantak, az üres Carte D'or-os dobozba keverik össze a varázslötyit, meg az ilyen apró részletek dobtak kicsit a filmen.

Star Wars: The Force Awakens Poster

Nem vártam tőle semmit, és így nem is csalódtam. Olyan, mintha az Új reményt újraforgatták volna. Sok akció, szerethető szereplők, megszokott poénok, egy két bosszantó dologgal (instant jedik). Sajnos sok új nem volt benne.


Hotel Transylvania 2 Poster

Jobban tetszett, mint az egy. Nagyon aranyos és vicces volt:)))) Jövő halloweenkor újra fogjuk nézni.

Inside Out Poster

Nekem ez is nagyon tetszett. Ötletes, érdekes, kicsit tanító jellegű. És szerintem is a kocsik a zenétől működnek :)


Ant-Man Poster

Nem vártam sokat egy hangya ember szuperhőstől, de egész jól sikerült. Egyszer mindenképp nézhető.


The Angels' Share Poster


Ez egy angol film, piti bűnözőkről. És whiskey-ről. Nem túl jó, de nem is rossz.


Frozen Poster Star Wars Poster
Aladdin Poster Hercules Poster


Ezeket már egyszer láttam.

A Frozen-hez W-nek volt kedve, és olyan jó volt havat látni legalább a tv-ben.

Csillagok háborúja maratont akartunk tartani, de csak eddig jutottunk.

Az Aladdint minden Karácsonykor megnézzük, kedvencem.

A Herkules a másik kedvencem, azt csak úgy néztük meg.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése