2016. március 31., csütörtök

2016 március filmjei

Deadpool Poster

Ez a filmet nagyon vártam, imádom a szuperhősős történeteket. Ebben a hónapban kétszer is voltunk moziban, és sajnos ez volt az egyik amit ott néztünk meg. Nekem az ilyen fajta humor nem jön be, és ezenkívül semmi más nem volt benne. Hogy valami jót is mondjak róla, játszik benne Morena Baccarin, akinek nagyon tetszett a stílusa. Éljenek a fekete körmök.



The Hateful Eight Poster

Ezt a filmet is vártam, még valamikor ősszel láttuk az előzetesét a moziban. Megértem ha ez valakinek tetszik, de én a hajamat tudnám tépni ettől a stílustól. Az alaptörténete nagyon egyszerű, egy fejvadász élve szeretne egy bűnözőt elvinni a seriffez. Útközben találkozik egy másik fejvadásszal és egy magát seriffnek mondó férfivel, akiket kénytelen felengedni a lovaskocsiba a rossz idő miatt. Ugyanezért kénytelenek megszállni egy fogadóban, ahol már páran vannak. Mindenki gyanús, ki akarja magának a pénzt, ki akarja kiszabadítani a bűnözőt. A film végig lassú és vontatott. Sok párbeszéd van, amik szintén lassúak és mindenki megismétli legalább a felét annak amit az előtte megszólalt mond. Nem azért mert bonyolult, előre is meg lehet érteni ezeket. Ilyen béna párbeszédek még a valóságban sincsenek, akkor mindenikek elmenne a napja a semmiért. A másik ami zavaró volt, hogy a színészeket sokáig mutatták közelről, amikor gondolom megmutathatták volna fantasztikus tehetségüket, de nekem ezek megint csak holtjátéknak tűntek, senki nem csinált semmit, csak erőltetetten nézett. Tarantio rendezte. És persze rengeteg vér volt. Jól esett kilépni a hollywoodi filmek hangulatából, de mégsem tetszett a film.


The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 Poster

Az Éhezők viadalának lezáró részét is már ezer éve meg szerettem volna nézni. A könyvsorozatot szerettem, az első rész volt a kedvencem és onnantól egyre kevésbé tetszett. Háát ez a film sem jött be nekem. Nem volt benne sok minden, rengeteg rohangálás, robbantás, harcok meg ilyesmi. És a vége annyira szomorú:(

Batman v Superman: Dawn of Justice Poster

Ajándékba kaptunk mozijegyet és ezt választottuk. Annyira vacak filmek vannak a moziban, hogy nehéz volt valamire rábökni, végül is azért lett ez, mert bíztam abban hogy a nagy vásznon a látvány majd elviszi a filmet. Igaziból ha a történettel nem foglalkozunk egész látványosra sikerült. A jelenetek egész művészire csinálták. A történet borzalmas. Nem volt semminek se értelme, és Batman hallucinációi (amik honnan jöttek?) csak még jobban összezavarták a dolgot. Igaziból valaki tudja hogy Batman miért akarta megölni Supermant? Én nem jöttem rá. A másik nagy kérdés hogy Wonder Woman miért bikiniben harcolt már 100 évvel ezelött is? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése