2016. március 10., csütörtök

2016 február filmjei

Hitman: Agent 47 Poster

Nem volt egy nagy szám, aki szereti az akciót, annak egyszer nézhető.

No Country for Old Men Poster

Nem az a tipikus akció, lassú és szerintem kicsit morbid. Nem rossz néha ilyet is látni, de nem lett a kedvencem. A párbeszédek kifejezetten zavaróak voltak, minden kérdést háromszor tettek fel benne...

Rubinrot Poster

Úgy érzem hogy lassan én leszek az alul pontozott megfilmesítések védelmezője. A Rubinvörös könyv alapján készült film az imdb-n 6 pont körülit kapott, pedig szerintem sokkal jobb,mint a Divergent (6,8) vagy a City of Bones (6,0).  Azért nem mondanám hogy jó film, de egyszer simán meg lehet nézni. Elkezdtem olvasni a folytatását, a Zafírkék-et, és egyáltalán nem emlékeztem mi volt az első kötetben, kerestem róla valami összefoglalót és így találtam rá erre a filmre. Hááát nem lettem sokkal okosabb, nem értem, hogy időben hol kapcsolódik egymáshoz a kettő, remélem idővel kiderül.



A vadon hercegnőjével folytattuk Mijazaki "maratonunkat". Tetszett, csak nagyon hosszú volt. Komolyabb, szomorúbb története volt, mint a Totoronak. Tele volt mondanivalóval, szimbólumokkal, szépséggel.

Mr. Turner Poster

Ezt a filmet nem néztük végig. Nagyon lassú és nem is történik benne semmi se. A szereplők elég ellenszenvesek. Az elején a tapizós jelenet meg teljesen kiborított, semmi értelme nem volt.

Bridge of Spies Poster

Hosszú film, kell hozzá türelem. Nehéz témával foglalkozik, de elég könnyednek mutatja be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése